‘’EYVAH VURULDUM!’


Arkadaşlarla bir askeri çatışma simülasyonu olan Airsoft oyunu oynamaya gitmiştik. Ekipmanlar silahlar her şeyimizi tamamlamış, oyun alanına girmiş, hakemin düdüğünü bekliyorduk.

 

Düdük çaldı ve koşmaya başladım. Tam rakibe üstünlük sağlayacak noktaya vardım ama o sırada Eyvah vuruldum!’’. Elimi kaldırıp bekleme alanına yürümeye başladımNerede hata yaptığımı düşünüyordumNoktayı gören açıda rakioyuncu saklanmış ve beni gözlüyordu. Benimse hiç oraya bakarak dikkatli olmak aklıma gelmemişti.

 

Her oyun 15 dakika sürüyordu ve oyun sayısı arttıkça oyun kalitemiz artıyordu. Rakibin saklanıp gözetleme ihtimali olan yerleri ve siperleri kontrol ede ede ilerliyorduk. Her oyundan ders çıkartıp taktik geliştiriyorduk. Hızlı koşanlar ön mevzilere yerleşiyordu ve isabetli atış yapanlar da onları koruyordu.

 

Hem oyun kalitemiz artıyor hem de başarımız skora yansıdığı için daha da motive oluyorduk. Neydi bizi bu kadar kısa sürede geliştiren? 

Her oyundan sonra sonuç değerlendirmesi yapmak.Hatalarımızı düzeltip, doğru yaptığımız stratejileri devam ettirmekti.

 

Aslında hayat da böyle değil mi? Oyundaki mücadele gibi iş hayatında, aile hayatında, kariyerde yani her yerde bir mücadele. Dolayısıyla hayatımızdaki her alanda yaşadıklarımızdan sonuç değerlendirmesi yaparak ders çıkartmamız bizi daha mutlu ve başarılı olmaya götürür. 

 

İşte hayatta bundan daha da kaliteli bir yöntem daha var; başkalarının hayatından ders çıkartmak ve hayatta çok daha hızlı yol almak. Peki nasıl? 

Bu sorunun cevabı ve daha fazlası için sizi İlişkilerde Ustalık Semineri’mize bekliyoruz…

Post a Comment

Teşekkürler